Cavalierprat
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Pluss og minus på siden av innlegget?

+5
Miam
Gizmo
Toteias
Lisa
Linusgutten
9 posters

Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Linusgutten Ons Mar 03, 2010 7:17 pm

Nå gjorde jeg visst noe rart... På høyre siden av noen innlegg så er en pluss og en minus. Jeg skulle bare se hva det var, og trykte på plussen. Så fikk jeg opp at jeg hadde avgitt en stemme. Så ble det en rød nedoverstrek der som plussen og minusen var før. Hva var det for noe?
Linusgutten
Linusgutten
Student

Antall Innlegg : 781
Join date : 28.02.2010
Age : 41
Bosted : Brønnøysund

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Lisa Ons Mar 03, 2010 7:29 pm

Linusgutten skrev:Nå gjorde jeg visst noe rart... På høyre siden av noen innlegg så er en pluss og en minus. Jeg skulle bare se hva det var, og trykte på plussen. Så fikk jeg opp at jeg hadde avgitt en stemme. Så ble det en rød nedoverstrek der som plussen og minusen var før. Hva var det for noe?
Jeg aner ikke, har lurt litt på det selv :knegg:
Lisa
Lisa
Lærling

Antall Innlegg : 402
Join date : 28.02.2010
Age : 31
Bosted : Kragerø

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Toteias Ons Mar 03, 2010 11:43 pm

Har selv lurt på hva de er godt for Laughing Skjønner ikke helt vitsen med dem, men har ikke funnet ut hvordan jeg fjerner de Smile
Toteias
Toteias
Student

Antall Innlegg : 615
Join date : 28.02.2010
Age : 34
Bosted : Tyskland

http://www.toteia.net

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Gizmo Ons Mar 03, 2010 11:56 pm

Jeg tror det er en sånn Liker/liker ikke knapp.. Så om du trykker på plussen så liker du innlegget og trykker du på minusen så liker du ikke innlegget Smile
Gizmo
Gizmo
Nybegynner

Antall Innlegg : 187
Join date : 03.03.2010
Age : 50
Bosted : Akershus

http://www.trykstad.com

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Linusgutten Tor Mar 04, 2010 11:15 am

Ok... Vi satser på at det er sånn liker/liker ikke tegn Smile
Linusgutten
Linusgutten
Student

Antall Innlegg : 781
Join date : 28.02.2010
Age : 41
Bosted : Brønnøysund

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Miam Tor Mar 04, 2010 11:38 am

Jepp, det var sånn "stemmeknapp." Altså liker/ikke liker. Så jeg trykte på siste innlegget ditt bare for å se, og nå er der en grønn strek. Den blir sikkert lengre eller noe, ettersom hvor mange som trykker på + tegnet tongue
Miam
Miam
Lærling

Antall Innlegg : 264
Join date : 28.02.2010
Age : 36
Bosted : Bergen

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  beth Tor Mar 04, 2010 9:37 pm

Det er vel noe man ikke trenger :plystre:
beth
beth
Fastboende

Antall Innlegg : 1080
Join date : 28.02.2010
Age : 58
Bosted : Risør

http://www.123hjemmeside.no/Blackandtancoonhound/

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Cathinka Tor Mar 04, 2010 9:50 pm

Jeg har fått "en liker" og en "liker ikke " på presentasjonen min. Trodde det var noe man brukte rundt litt heftigere temaer enn det :plystre:
Cathinka
Cathinka
Nybegynner

Antall Innlegg : 127
Join date : 02.03.2010
Bosted : Sogn og Fjordane

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Gizmo Tor Mar 04, 2010 9:54 pm

De er veldig lette å komme borti altså... Oppdaget det selv her tidligere Embarassed
Gizmo
Gizmo
Nybegynner

Antall Innlegg : 187
Join date : 03.03.2010
Age : 50
Bosted : Akershus

http://www.trykstad.com

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Cathinka Tor Mar 04, 2010 10:12 pm

Sikkert det som har skjedd Smile Kanskje jeg har trykket på noen uten å vite det også Shocked
Cathinka
Cathinka
Nybegynner

Antall Innlegg : 127
Join date : 02.03.2010
Bosted : Sogn og Fjordane

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Hilde Tor Mar 04, 2010 11:11 pm

Håper jo virkelig IKKE at disse + og - tegnene blir brukt for alvor altså. Det blir for barnslig :knegg:
Så hvis noen har fått noe sånt av meg så er det uten viten og vilje Pluss og minus på siden av innlegget? C025
Hilde
Hilde
Veteran

Antall Innlegg : 1750
Join date : 28.02.2010
Age : 53
Bosted : Kragerø

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Jeanette Fre Mar 05, 2010 1:13 am

Jeg vet at jeg kom borti den knappen på et innlegg, skjønte ikke hva det var No
Så den som har fått av meg, sorry :klem:
Jeanette
Jeanette
Lærling

Antall Innlegg : 379
Join date : 03.03.2010
Age : 55
Bosted : Drammen

http://sweetlove-cavalier.com

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Linusgutten Fre Mar 05, 2010 1:59 am

Ja, jeg trykte jo på + på et innlegg Hilde hadde skrevet.... Men nå vet vi det Smile
Linusgutten
Linusgutten
Student

Antall Innlegg : 781
Join date : 28.02.2010
Age : 41
Bosted : Brønnøysund

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Miam Fre Mar 05, 2010 2:06 am

Trenger jo ikke å lage noen stor "greie" over disse stakkars tegnene. Det er jo det samme som thumps up/down som de har på kommentarfeltene på vg/db/aftenposten. Synes ikke det gjør noe jeg Smile
Miam
Miam
Lærling

Antall Innlegg : 264
Join date : 28.02.2010
Age : 36
Bosted : Bergen

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Linusgutten Fre Mar 05, 2010 11:42 am

Miam skrev:Trenger jo ikke å lage noen stor "greie" over disse stakkars tegnene. Det er jo det samme som thumps up/down som de har på kommentarfeltene på vg/db/aftenposten. Synes ikke det gjør noe jeg Smile
Det er vel ingen som har laget noen stor "greie"....
Nå vet vi jo hva det er, så da trenger man ikke lure mer
Linusgutten
Linusgutten
Student

Antall Innlegg : 781
Join date : 28.02.2010
Age : 41
Bosted : Brønnøysund

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Hilde Fre Mar 05, 2010 12:00 pm

Linusgutten skrev:
Miam skrev:Trenger jo ikke å lage noen stor "greie" over disse stakkars tegnene. Det er jo det samme som thumps up/down som de har på kommentarfeltene på vg/db/aftenposten. Synes ikke det gjør noe jeg Smile
Det er vel ingen som har laget noen stor "greie"....
Nå vet vi jo hva det er, så da trenger man ikke lure mer

Signerer
Hilde
Hilde
Veteran

Antall Innlegg : 1750
Join date : 28.02.2010
Age : 53
Bosted : Kragerø

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  beth Fre Mar 05, 2010 12:10 pm

Kan de fjernes syntes jeg det er bra, for jeg irriter meg over alle unyttige greier jeg da. :plystre:
beth
beth
Fastboende

Antall Innlegg : 1080
Join date : 28.02.2010
Age : 58
Bosted : Risør

http://www.123hjemmeside.no/Blackandtancoonhound/

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Miam Fre Mar 05, 2010 1:12 pm

Nei, jeg sier ikke at det HAR vært noe "styr", men at vi ikke trenger å ta de så "nøye" da, om det var bedre forklart, hehe Razz Det spiller jo ikke så stor rolle, de er jo ikke akkurat i veien Smile
Miam
Miam
Lærling

Antall Innlegg : 264
Join date : 28.02.2010
Age : 36
Bosted : Bergen

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Toteias Fre Mar 05, 2010 1:16 pm

Jeg tror disse knappene er en del av layouten, men skal ikke si det for sikkert Smile
Har prøvd å finne ut om jeg kan fjerne dem, men enn så lenge har jeg ikke funnet ut av det - så dere må nok bare "leve" med de frem til nytt layout bytte, om jeg ikke plusselig finner en innstilling som gjør att de kan fjærnes Laughing
Toteias
Toteias
Student

Antall Innlegg : 615
Join date : 28.02.2010
Age : 34
Bosted : Tyskland

http://www.toteia.net

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Miam Fre Mar 05, 2010 1:19 pm

Toteias skrev:Jeg tror disse knappene er en del av layouten, men skal ikke si det for sikkert Smile
Har prøvd å finne ut om jeg kan fjerne dem, men enn så lenge har jeg ikke funnet ut av det - så dere må nok bare "leve" med de frem til nytt layout bytte, om jeg ikke plusselig finner en innstilling som gjør att de kan fjærnes Laughing

Ess, ikke stress med det. De er jo nesten usynlige, la ikke merke til de før noen kommenterte de jeg Razz
Miam
Miam
Lærling

Antall Innlegg : 264
Join date : 28.02.2010
Age : 36
Bosted : Bergen

Til Toppen Go down

Pluss og minus på siden av innlegget? Empty Re: Pluss og minus på siden av innlegget?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet