Ny her
+9
Hilde
Hanne
Jamie
Vimsen
Heidi
Lisa
Ellen
Toteias
Cavalier
13 posters
Side 1 av 1
Ny her
Hei Hå
Jeg er ny her. Jeg har hatt cavalier tidligere og skal kjøpe meg ny cavalier så snart det blir ei ledig. Jeg er veldig opptatt av helse, sunhet/ frishet at rasen skal være så frisk som mulig. Er også intr i utstilling, avl for å få frem friskest mulig rase. Agility er jeg intr i også, har kjøpt inn en liten agility banne for hjemme bruk inne.
Jeg er ny her. Jeg har hatt cavalier tidligere og skal kjøpe meg ny cavalier så snart det blir ei ledig. Jeg er veldig opptatt av helse, sunhet/ frishet at rasen skal være så frisk som mulig. Er også intr i utstilling, avl for å få frem friskest mulig rase. Agility er jeg intr i også, har kjøpt inn en liten agility banne for hjemme bruk inne.
Cavalier- Lærling
- Antall Innlegg : 284
Re: Ny her
Hei og velkommen hit!
Håper du vil trives
Har du kontakt med en kennel og venter på valp? Hvor bor du?
Håper du vil trives
Har du kontakt med en kennel og venter på valp? Hvor bor du?
Velkommen hit
Lisa- Lærling
- Antall Innlegg : 402
Hei Cavalier,
Det hadde vært koselig om du kunne presentert deg litt mer slik at du ikke blir så veldig anonym:))
Velkommen skal du være:)
Mvh Vimsen
Det hadde vært koselig om du kunne presentert deg litt mer slik at du ikke blir så veldig anonym:))
Velkommen skal du være:)
Mvh Vimsen
Vimsen- Nybegynner
- Antall Innlegg : 199
Cavalier skrev:Hei Hå
Takk for alle hyggelige hilsner. Jeg er ei jente på 31 år og bor i Nordland fylke. Jeg er i kontakt med oppdretter, jeg står på vente liste for valp, men vi vet ikke om det blir valp i år, siden oppdretter skal mye på utstilling fremover i år. Men jeg håper det blir valp i år på meg. Hvis ikke så håper jeg oppdretter får valp i begynnelsen av 2011. Venter med å si hvem oppdretter er til alt er helt avgjort. Ting kan jo endres!
Cavalier- Lærling
- Antall Innlegg : 284
Hei på deg Håper du vil trives her inne
Hilde- Veteran
- Antall Innlegg : 1750
Hei og velkommen
Hvor i Nordland bor du da?
Hvor i Nordland bor du da?
Linusgutten- Student
- Antall Innlegg : 781