Pluss og minus på siden av innlegget?
+5
Miam
Gizmo
Toteias
Lisa
Linusgutten
9 posters
Side 1 av 1
Pluss og minus på siden av innlegget?
Nå gjorde jeg visst noe rart... På høyre siden av noen innlegg så er en pluss og en minus. Jeg skulle bare se hva det var, og trykte på plussen. Så fikk jeg opp at jeg hadde avgitt en stemme. Så ble det en rød nedoverstrek der som plussen og minusen var før. Hva var det for noe?
Linusgutten- Student
- Antall Innlegg : 781
Re: Pluss og minus på siden av innlegget?
Jeg aner ikke, har lurt litt på det selvLinusgutten skrev:Nå gjorde jeg visst noe rart... På høyre siden av noen innlegg så er en pluss og en minus. Jeg skulle bare se hva det var, og trykte på plussen. Så fikk jeg opp at jeg hadde avgitt en stemme. Så ble det en rød nedoverstrek der som plussen og minusen var før. Hva var det for noe?
Lisa- Lærling
- Antall Innlegg : 402
Har selv lurt på hva de er godt for Skjønner ikke helt vitsen med dem, men har ikke funnet ut hvordan jeg fjerner de
Jeg tror det er en sånn Liker/liker ikke knapp.. Så om du trykker på plussen så liker du innlegget og trykker du på minusen så liker du ikke innlegget
Linusgutten- Student
Jepp, det var sånn "stemmeknapp." Altså liker/ikke liker. Så jeg trykte på siste innlegget ditt bare for å se, og nå er der en grønn strek. Den blir sikkert lengre eller noe, ettersom hvor mange som trykker på + tegnet
Miam- Lærling
- Antall Innlegg : 264
Jeg har fått "en liker" og en "liker ikke " på presentasjonen min. Trodde det var noe man brukte rundt litt heftigere temaer enn det
Cathinka- Nybegynner
- Antall Innlegg : 127
De er veldig lette å komme borti altså... Oppdaget det selv her tidligere
Sikkert det som har skjedd Kanskje jeg har trykket på noen uten å vite det også
Cathinka- Nybegynner
- Antall Innlegg : 127
Håper jo virkelig IKKE at disse + og - tegnene blir brukt for alvor altså. Det blir for barnslig
Så hvis noen har fått noe sånt av meg så er det uten viten og vilje
Så hvis noen har fått noe sånt av meg så er det uten viten og vilje
Hilde- Veteran
- Antall Innlegg : 1750
Jeg vet at jeg kom borti den knappen på et innlegg, skjønte ikke hva det var
Så den som har fått av meg, sorry
Så den som har fått av meg, sorry
Ja, jeg trykte jo på + på et innlegg Hilde hadde skrevet.... Men nå vet vi det
Linusgutten- Student
Trenger jo ikke å lage noen stor "greie" over disse stakkars tegnene. Det er jo det samme som thumps up/down som de har på kommentarfeltene på vg/db/aftenposten. Synes ikke det gjør noe jeg
Miam- Lærling
Det er vel ingen som har laget noen stor "greie"....Miam skrev:Trenger jo ikke å lage noen stor "greie" over disse stakkars tegnene. Det er jo det samme som thumps up/down som de har på kommentarfeltene på vg/db/aftenposten. Synes ikke det gjør noe jeg
Nå vet vi jo hva det er, så da trenger man ikke lure mer
Linusgutten- Student
Linusgutten skrev:Det er vel ingen som har laget noen stor "greie"....Miam skrev:Trenger jo ikke å lage noen stor "greie" over disse stakkars tegnene. Det er jo det samme som thumps up/down som de har på kommentarfeltene på vg/db/aftenposten. Synes ikke det gjør noe jeg
Nå vet vi jo hva det er, så da trenger man ikke lure mer
Signerer
Hilde- Veteran
- Antall Innlegg : 1750
Kan de fjernes syntes jeg det er bra, for jeg irriter meg over alle unyttige greier jeg da.
Nei, jeg sier ikke at det HAR vært noe "styr", men at vi ikke trenger å ta de så "nøye" da, om det var bedre forklart, hehe Det spiller jo ikke så stor rolle, de er jo ikke akkurat i veien
Miam- Lærling
Jeg tror disse knappene er en del av layouten, men skal ikke si det for sikkert
Har prøvd å finne ut om jeg kan fjerne dem, men enn så lenge har jeg ikke funnet ut av det - så dere må nok bare "leve" med de frem til nytt layout bytte, om jeg ikke plusselig finner en innstilling som gjør att de kan fjærnes
Har prøvd å finne ut om jeg kan fjerne dem, men enn så lenge har jeg ikke funnet ut av det - så dere må nok bare "leve" med de frem til nytt layout bytte, om jeg ikke plusselig finner en innstilling som gjør att de kan fjærnes
Toteias skrev:Jeg tror disse knappene er en del av layouten, men skal ikke si det for sikkert
Ess, ikke stress med det. De er jo nesten usynlige, la ikke merke til de før noen kommenterte de jeg
Miam- Lærling
Side 1 av 1