Reklame
+7
Toteias
Cavalier
mirami
Vimsen
Signe
Lisa
Jeanette
11 posters
Side 1 av 1
Reklame
Jeg får hele tiden opp irriterende reklame når jeg er her inne, er det flere som har det sånn?
Re: Reklame
Jeg får også opp reklame, men jeg legger egentlig ikke så mye merke til den jeg..
Lisa- Lærling
- Antall Innlegg : 402
Kanskje bare i starten, det hopper og danser herLisa skrev:Jeg får også opp reklame, men jeg legger egentlig ikke så mye merke til den jeg..
Det er mye mulig at vi får et eget domene om ikke så lenge og da blir det slutt på reklamen.)
Mvh Vimsen
Mvh Vimsen
Vimsen- Nybegynner
- Antall Innlegg : 199
Hvis det er sånn at det koster litt å få bort reklamen, (det koster vel litt å drive et forum?), så kan vi jo spleise på det.
mirami- Nybegynner
- Antall Innlegg : 118
Det jg har hørt før er at man må selv laste ned forumet og ikke registrer seg gratis. Men det skal gå å late ned gratis forum å evt flytte over alt av inlegg + få eget domene eget webhotell, da slipper vi denne slitsomme reklamen. jeg får også denne reklamen. reklamen følger desverre forumet, så alle får den reklamen.
Det finnes billige webhotell som koster ca 99,- pr mnd
Cavalier- Lærling
- Antall Innlegg : 284
Cavalier skrev:Det jg har hørt før er at man må selv laste ned forumet og ikke registrer seg gratis. Men det skal gå å late ned gratis forum å evt flytte over alt av inlegg + få eget domene eget webhotell, da slipper vi denne slitsomme reklamen. jeg får også denne reklamen. reklamen følger desverre forumet, så alle får den reklamen.
Vi jobber med saken Håper å være på ett eget domene innen kort tid
Gizmo skrev:Heisann Jeg og yvonne har et domene allerede som passer til saken
ta kontakt davel
Vi har allerede fått en til å hjelpe oss med dette Så om alt går etter planen vil vi komme på eget domene veldig snart
Kjempeflott. Det er tross alt mye å gjøre i begynnelsen, og at det er gjort så mye så raskt er jo helt utrolig. Flott jobbet. Så da får vi bare nyte nye forandringer hver dag
Signe skrev:Jeg tenker heller ikke ikke noe over det lenger
Jeg legger nesten ikke merke til det,jeg heller.
Cathinka- Nybegynner
- Antall Innlegg : 127
De aller fleste sidene vi er inne på til vanlig, som Startsiden, VG, eller hva nå sidene heter, har jo masse reklame. Etter hvert legger jeg ikke så mye merke til den, man blir vel litt immun. Men det hadde nå vært greit å slippe den da. Og får dere til en ordning hvor vi betaler noen kroner for å få et reklamefritt forum høres det flott ut!
Synes ellers dere har gjort en formidabel jobb med å få forumet så flott opp og gå på kort tid, så det reklamefrie forumet får nå komme når det kommer.
Tusen takk så langt!
Synes ellers dere har gjort en formidabel jobb med å få forumet så flott opp og gå på kort tid, så det reklamefrie forumet får nå komme når det kommer.
Tusen takk så langt!
rolfvet skrev:De aller fleste sidene vi er inne på til vanlig, som Startsiden, VG, eller hva nå sidene heter, har jo masse reklame. Etter hvert legger jeg ikke så mye merke til den, man blir vel litt immun. Men det hadde nå vært greit å slippe den da. Og får dere til en ordning hvor vi betaler noen kroner for å få et reklamefritt forum høres det flott ut!
Tusen takk så langt!
Signerer deg jeg rolfvet
Ang.reklamen her kontra reklamen andre steder er at denne reklamen kan inneholde virus og trojanere om dere kommer til å klikke på den Vær forsiktig med det da dere
beth skrev:rolfvet skrev:De aller fleste sidene vi er inne på til vanlig, som Startsiden, VG, eller hva nå sidene heter, har jo masse reklame. Etter hvert legger jeg ikke så mye merke til den, man blir vel litt immun. Men det hadde nå vært greit å slippe den da. Og får dere til en ordning hvor vi betaler noen kroner for å få et reklamefritt forum høres det flott ut!
Tusen takk så langt!
Signerer deg jeg rolfvet
Mee too
Cathinka- Nybegynner
Cathinka skrev:beth skrev:rolfvet skrev:De aller fleste sidene vi er inne på til vanlig, som Startsiden, VG, eller hva nå sidene heter, har jo masse reklame. Etter hvert legger jeg ikke så mye merke til den, man blir vel litt immun. Men det hadde nå vært greit å slippe den da. Og får dere til en ordning hvor vi betaler noen kroner for å få et reklamefritt forum høres det flott ut!
Tusen takk så langt!
Signerer deg jeg rolfvet
Mee too
Skulle jo stå "Me too" ... Begynner å bli kvelden
Cathinka- Nybegynner
Cathinka skrev:Cathinka skrev:beth skrev:rolfvet skrev:De aller fleste sidene vi er inne på til vanlig, som Startsiden, VG, eller hva nå sidene heter, har jo masse reklame. Etter hvert legger jeg ikke så mye merke til den, man blir vel litt immun. Men det hadde nå vært greit å slippe den da. Og får dere til en ordning hvor vi betaler noen kroner for å få et reklamefritt forum høres det flott ut!
Tusen takk så langt!
Signerer deg jeg rolfvet
Mee too
Skulle jo stå "Me too" ... Begynner å bli kvelden
Side 1 av 1