Norwegeanforum.net
4 posters
Side 1 av 1
Norwegeanforum.net
når jeg er inne der for å se den lykkelige beskjeden at vi er på 3 plass, så trykker jeg på cavalierprat og kommer rett inn her. Må man ikke registrere seg for å lese her inne
Re: Norwegeanforum.net
beth skrev:når jeg er inne der for å se den lykkelige beskjeden at vi er på 3 plass, så trykker jeg på cavalierprat og kommer rett inn her. Må man ikke registrere seg for å lese her inne
Jo, men det kommer nok av at du allerede er pålogget her. Hvis du logger deg ut og prøver på nytt, så tenker jeg du får det opp sånn som ikke registrerte medlemer ser det
Hilde- Veteran
- Antall Innlegg : 1750
Hilde skrev:beth skrev:når jeg er inne der for å se den lykkelige beskjeden at vi er på 3 plass, så trykker jeg på cavalierprat og kommer rett inn her. Må man ikke registrere seg for å lese her inne
Jo, men det kommer nok av at du allerede er pålogget her. Hvis du logger deg ut og prøver på nytt, så tenker jeg du får det opp sånn som ikke registrerte medlemer ser det
Får prøve det
Noe annet kan jeg ikke tenke meg er mulig......Hilde skrev:beth skrev:når jeg er inne der for å se den lykkelige beskjeden at vi er på 3 plass, så trykker jeg på cavalierprat og kommer rett inn her. Må man ikke registrere seg for å lese her inne
Cavalierdelen, den generelle delen og konkuransedelen skal ikke väre synlig for andre enn registrerte medlemmer
Side 1 av 1