Presentasjon
5 posters
Side 1 av 1
Presentasjon
Kikket gjennom medlemslista og ser at det er ganske mange som står med 0 innlegg, men som har vært medlem i flere uker og er aktive lesere. (Mange har hatt siste besøk i dag).
Har disse medlemmene samme rettigheter som oss aktive? I såfall er jo det helt feil!
Mulig det har vært skrevet om dette andre steder, men jeg kan ikke huske det i så fall.....
Og er dere klar over at det står i medlemslista hvem som har skjult pålogging...?
Har disse medlemmene samme rettigheter som oss aktive? I såfall er jo det helt feil!
Mulig det har vært skrevet om dette andre steder, men jeg kan ikke huske det i så fall.....
Og er dere klar over at det står i medlemslista hvem som har skjult pålogging...?
Re: Presentasjon
Ja, det er slik att når du har registrert deg så har du tilgang på alt på forumet. Du trenger ikke å presantere deg eller ha så så mange innlegg for å komme videre.
Det ser ut som att det desverre ikke går ann å lage ett slikt system på dette forumet. Men en mulighet er jo å slette sniklesere/inaktive medlemmer.
Det ser ut som att det desverre ikke går ann å lage ett slikt system på dette forumet. Men en mulighet er jo å slette sniklesere/inaktive medlemmer.
Det er et interessant spørsmål du stiller der. Det er snakket om at man etter en hvis tid blir slettet som bruker her hvis man ikke er aktiv. Det er en sak som har vært snakket om. Vi vil ha et aktivt forum, ikke en haug medlemmer som er innaktive. Når det gjelder om de har samme rettigheter som oss andre aktive brukere, så er jeg helt enig i at de ikke burde ha det. Nå som vi har vært her en stund og fått opp antall innlegg burde man kunne sette hvisse grenser for mange innlegg man skal ha for å komme inn i de forskjellige forumene... Jeg håper iallefall at dette kommer på plass.
Ang det siste spørsmålet er vi klar over det. Slik er det på det andre forumet også. M.a.o ingen vits i å være skjult bruker.
"Storebror ser deg"
Ang det siste spørsmålet er vi klar over det. Slik er det på det andre forumet også. M.a.o ingen vits i å være skjult bruker.
"Storebror ser deg"
Hilde- Veteran
- Antall Innlegg : 1750
Hvis ingen har noen innvendig på det synes jeg at de inaktive burde slettes etter en viss periode. Dette er noe som kanskje dere moderatorer burde diskutere litt mellom dere?
Synes uansett ikke at vi skal ha det sånn som nå! Vi diskuterer ganske mye på de forskjellige trådene, og da langt fra bare om cavalier, og dette er jeg ikke interessert i at gud og hver mann kan stikke innom og lese bare sånn uten videre. Da får de ha en reell tilknytning til forumet i form av aktivitet.
Synes uansett ikke at vi skal ha det sånn som nå! Vi diskuterer ganske mye på de forskjellige trådene, og da langt fra bare om cavalier, og dette er jeg ikke interessert i at gud og hver mann kan stikke innom og lese bare sånn uten videre. Da får de ha en reell tilknytning til forumet i form av aktivitet.
Heidi skrev:Hvis ingen har noen innvendig på det synes jeg at de inaktive burde slettes etter en viss periode. Dette er noe som kanskje dere moderatorer burde diskutere litt mellom dere?
Jeg er helt enig med deg. Men det er veldig begrenset med hva man kan gjøre på ett gratis forum Nå håper vi som sagt å få flyttet over til ett domene snart - men det har oppstått noen problemer ang. det - så ting tar tid
Intill videre kan alle registrerte medlemmer lese alt. Men det å slette innaktive medlemmer kan jo være ett alternativ
jeg var inne på medlemslisten. Hvordan ser dere hvem som er skjult pålogget og ikke?
mirami- Nybegynner
- Antall Innlegg : 118
mirami skrev:jeg var inne på medlemslisten. Hvordan ser dere hvem som er skjult pålogget og ikke?
Det lurte jeg på og.
Kristine- Student
- Antall Innlegg : 546
Det står "unknown" på når medlemmet sist har besøkt forumet.Kristine skrev:mirami skrev:jeg var inne på medlemslisten. Hvordan ser dere hvem som er skjult pålogget og ikke?
Det lurte jeg på og.
Side 1 av 1