Cavalierprat
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Opprette tråd om forslag til konkurranser.

+3
beth
Hilde
Hege
7 posters

Go down

Opprette tråd om forslag til konkurranser. Empty Opprette tråd om forslag til konkurranser.

Poste  Hege Søn Feb 28, 2010 4:46 pm

Nå begynner straks mars, tenk hvis vi kunne vært i gang med en mars konkurranse?!
Og kan vi vææææær så snill å ha lov til å ha med litt andre hunder av og til Embarassed hi hi!
Hege
Hege
Litt mer kjent

Antall Innlegg : 230

http://www.thomasoghege.com

Til Toppen Go down

Opprette tråd om forslag til konkurranser. Empty Re: Opprette tråd om forslag til konkurranser.

Poste  Hilde Søn Feb 28, 2010 5:00 pm

Kanskje vi kunne fått en tråd i konkurransedelen hvor vi kan komme med forslag til temaer?
Hilde
Hilde
Veteran

Antall Innlegg : 1750

Til Toppen Go down

Opprette tråd om forslag til konkurranser. Empty Re: Opprette tråd om forslag til konkurranser.

Poste  beth Søn Feb 28, 2010 5:30 pm

Dere er lure dere damer. Jeg er helt enig Hege at vi godt kunne hatt en av konkurransene for andre raser, altså to konkurranser. Den til andre raser kan jo bare være en gang i halvåret feks. What a Face
Og en tråd der man kan komme med forslag til emner er jo kjempelurt Hilde bom
beth
beth
Fastboende

Antall Innlegg : 1080

http://www.123hjemmeside.no/Blackandtancoonhound/

Til Toppen Go down

Poste  guro strøm Søn Feb 28, 2010 5:34 pm

beth skrev:Dere er lure dere damer. Jeg er helt enig Hege at vi godt kunne hatt en av konkurransene for andre raser, altså to konkurranser. Den til andre raser kan jo bare være en gang i halvåret feks. What a Face
Og en tråd der man kan komme med forslag til emner er jo kjempelurt Hilde bom

Jeg er helt enig med dere Smile
guro strøm
guro strøm
Lærling

Antall Innlegg : 421

http://www.123hjemmeside.no/Alkamarito

Til Toppen Go down

Poste  Hege Søn Feb 28, 2010 7:04 pm

Eller at det skal gjerne være cavalier i bildet, men det er ikke "ulovlig" å sende inn av og til med andre hunder? hi hi
Hege
Hege
Litt mer kjent

Antall Innlegg : 230

http://www.thomasoghege.com

Til Toppen Go down

Poste  Vimsen Søn Feb 28, 2010 7:22 pm

Eller at det kan være både cavalier og andre raser med på bildet, men at cavalieren er obligatorisk??

Vimsen
Nybegynner

Antall Innlegg : 199

Til Toppen Go down

Poste  ullaspl Søn Feb 28, 2010 7:23 pm

Vimsen skrev:Eller at det kan være både cavalier og andre raser med på bildet, men at cavalieren er obligatorisk??

Dette forslaget stemmer jeg for Smile
ullaspl
ullaspl
Nybegynner

Antall Innlegg : 145

Til Toppen Go down

Poste  Hilde Søn Feb 28, 2010 7:54 pm

ullaspl skrev:
Vimsen skrev:Eller at det kan være både cavalier og andre raser med på bildet, men at cavalieren er obligatorisk??

God ide´
Hilde
Hilde
Veteran

Antall Innlegg : 1750

Til Toppen Go down

Poste  Lisa Søn Feb 28, 2010 8:11 pm

Hilde skrev:
ullaspl skrev:

God ide´
Det var kjempelurt Very Happy
Lisa
Lisa
Lærling

Antall Innlegg : 402

Til Toppen Go down

Poste  Sponsored content

Sponsored content

Til Toppen Go down

Til Toppen